שמרית אלישע, בעלת תואר שני בייעוץ ארגוני ותואר ראשון בעבודה סוציאלית. החלה את דרכה כאשת חינוך. יזמה פרוייקטים שהתפרסמו בחוברת היוזמות הארצית של הפיקוח. עוסקת מעל 25 שנים בליווי משפחות.
הוכשרה בטיפול זוגי ומשפחתי, טיפול אנרגטי אלטרנטיבי , אימון אישי, גישור ,גישור משפחה, בוררות, ייעוץ אסטרטגי, אימון עסקי.
כל זאת במטרה להקיף את חיי הפרט במשפחה ובעבודה 360
עבדה שנים רבות במערכות ציבוריות בטיפול ובהדרכת הורים – במרכז טיפולי.
מנהלת קליניקה
מרצה מוכרת במשרד החינוך
מרצה בקורסים של אוניברסיטת אריאל. וינגייט.
שמרית מתמחתה במתודולוגיה של האניאגרם, מודל דינמי והתפתחותי מדויק. וכלי אימוני חד ומבריק . המדייק 9 אג'נדות של השקפת עולם. 9 אבות טיפוס של אסטרטגיות חיים.
המאפשר לעשות הבחנה דיפרנציאלית של צורת התבוננות על החיים.
מחקרים בתחום הפסיכולוגיה הקוגניטיבית (cbt ) מראים מודל מאד ברור על הקשר שבין נקודת המבט על החיים, תפיסת המציאות והפרשנות. ובין התגובה הרגשית. וההתנהגותית.
מודל האניאגרם. יוצק לתוך הנתיב הזה 9 מסלולים שונים. של פרשנות. הנובעת מאמונות בסיסיות על החיים (אקסיומות) מהן משתללת התגובה האוטומטית.שניתן כמעט בדייקנות, לנבא אותה.
כל האמונות נכונות – למצבי חיים מאד קונקרטיים.
הבעיות מתחילות. כאשר המסלולים הללו הופכים לברירות המחדל שלנו, המיושמות ,באפן אימפולסיבי ללא הבחנה גם במגרשים בהן נדרשת תגובה אחרת.
כששמרית מדברת על טיפול 360 היא מתכוונת שהיא חקרה את עולמם של 9 הטיפוסים.
כך ,שהחוויה בשיח עם שמרית. היא חוויה מעצימה ומלמדת, המאפשרת לך לקבל כלים וכוחות,
כל זה זמין ויכול לקרות, כאשר עומדים מול מאסטרית בזיהוי מנגנונים אוטומטיים, אשר לא מאפשרת להם להתחפר, להתחפש, להשתמש במילים מכןבסות,כדי לעשות שוב ושוב את אותם הדברים.
תהליך הטרנספורמיה מורכב משני תהליכים השזורים זה בזה .
רבי ישראל מסלנט כבר אמר, שיותר קל ללמוד את כל הש"ס, מאשר לשנות תכונה.
וזאת אחרי שהצהיר ,שהייתה לו כוונה לשנות את העולם. ובסוף, הודה, שגם לשנות את עצמו, יהיה הישג גדול.
רמה כזו של כנות וענווה, לא נוכל למצוא בכל אחד…
אבל..
כאשר חוברים לתהליך ידע מהיהדות, מהתנהגות ארגונית, מעולם האסטרטגיה,הפסיכולוגיה, והאימון (אישי +גופני) . ניתן לחבוק את הבעיה בגישה של 360